søndag 13. september 2009

Hurra!

Jeg har fått Photoshop Elements!

Gleder meg til jeg begynner igjen på skolen. Der skal jeg nemlig få opplæring i Photoshop! Ikveld har jeg hatt koselig besøk av en av mine skjønne venninner. Hun prøvde så godt hun kunne å gi meg et aldri så lite lynkurs :) Takk!






Himmelen var nydelig ikveld, så jeg måtte jo ta noen bilder!






Jeg går en travel uke i møte nå, så det er ikke sikkert det blir så mye blogging de neste dagene! Jeg lurer egentlig litt på om det er noen i det hele tatt som titter innom hos meg!? Ikke så mange spor etter dere..?! Har jo en bitteliten drøm om mange følgere :) Jeg er forresten godt igang med å sette opp en middagsmeny for flere uker fremover! Har laget det noen ganger før, og det er helt utolig hvor mye tid og penger man faktisk sparer på å ha en plan! Så hvis noen har middagstips til meg, eller ønsker at jeg skal dele menyen vår med dere, så gi en liten lyd da!

Håper du får en fin uke!!

3 kommentarer:

  1. Jeg følger med - hver dag! Tips til deg er å legge inn en teller. Kopier en av de jeg har på min side...

    Etter at du har publisert 10 innlegg kan du melde deg inn i NIB "Norske Interiørblogger". Der høster man mange nye lesere!

    xoxo

    SvarSlett
  2. Jeg og følger med! ;)
    og jeg vil veldig gjerne se ukesmenyen din for middagstips.Lei av å tenke hver dag "hva skal vi ha til middag i dag ?"

    SvarSlett
  3. Jeg følger også med her hos deg :)
    Det tar litt tid når man er ny i Blogglandia, men vips, så har man plutselig mange som følger :)

    SvarSlett