søndag 27. september 2009

Julen er på vei!!

Var innom Plantasjen idag for å kjøpe blomster til min søster som nettopp har fullført førsteganstjenesten..GRATULERER til henne :)


Alle vet jo at Plantasjen begynner tidlig med julepynt.. Men kan ikke huske å ha sett sommerblomster og julepynt samtidig før...!? Det gjorde jeg idag! Her var det ryddet plass og julevarene var på vei inn!!


..Skal jo inrømme at om det ikke hadde vært for at det satt noen i bilen og ventet på meg, er det stor fare for at jeg hadde blitt lenge i butikken for å drømme meg bort i Juletanker :)


Ha en fortsatt fin kveld

1 kommentar:

  1. Sommerblomster og julepynt er jo en artig kombinasjon, he he..men sånn går det når butikkene drar ut sesongen for det ene, og starter ekstremt tidlig med det andre!
    Og tenk at E allerede er ferdig!!?? Synes ikke det er lenge siden hun startet jeg...og så flott at hun har fått seg jobb og :)

    SvarSlett