tirsdag 6. oktober 2009

Vokt Dem for katten!!


Skiltet "Vokt Dem for katten" fant jeg på Kremmerhuset for en god stund siden. PERFEKT! Vi har en stor løve -pus! Svigermor mener at Zyrtec(!) som han heter (oppkalt etter allergimedisinen som jeg må ta pga han) , alltid "vil" ut når hun er på besøk..og hun er ikke den eneste som blir litt skeptisk når han kommer og krever kos!



Storegutten sa engang så fint til min mor som satt og klappet pusen; "Etterpå biter han deg!!" Men, nå er det ikke slik at pusen er så veldig slem..han er bare litt småfrekk! Han er en skikkelig kosepus som jeg fikk før jeg fikk min lille familie!



Jeg gleder meg til vi er ferdig med å bygge ut!! (fare for at det er lenge til, da vi ikke har begynt engang) Kan nesten ikke vente med å få et fint inngangsparti! Inngangspartiet skal liksom gi en biteliten forsmak på hva som venter innenfor døren..Er det fint ute er det som regel fint inne også!

Rundt inngangen er det bare en steinrøys nå! Mr.Handyman har bygget en midlertidig trapp, da vi har gravd ut et stort hull forran inngangen! Trappen hadde jeg planer om å male hvit, men kom aldri så langt før høsten kom, så nå får jeg bare prøve å gjøre det beste utav det.. Legger ikke ut store beløper på noe som bare skal være der litt, så det blir bare halvfint..



Selv om høsten herjer med sur vind, hagl og regn, henger den hvite margeritten min fint på veggen ennå. Den fryser sikkert litt, for den begyner å bli ganske rosa i kronbladene, men det syns jeg er veldig fint!!


En annen ting jeg gleder meg til vi får; Utebelysning!! Vi har lys på husveggen, men ellers er hele tunet mørkt! Både vi og naboer har byggeprosjekter på gang, så veien hit er en humpete grusvei. Ingen poeng å lage fin vei når det jobbing og så mye tungtransport som kjører ned.. Men snaaart er vi ferdig! Drømmer om noen fine lyktestolper langs hele veien nedover :)
Foreløpig får vi klare oss med måneskinn! Månen gir et fint lys her på mørke kvelder!!

I går kveld var månen veldig fin!

Ikveld er det TV-kveld
KOS DEG


4 kommentarer:

  1. Så koselig skilt! Og så vakker katt du har. Selv om han nok kan være litt småfrekk;) Hehe. Gleder meg på dine vegne til inngangspartiet blir ferdig:) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så koseleg blog du har:) Har kost meg her inne ei stund, og håpar du ikkje synes det gjer noko at eg legg til blogrollen min...

    Kattar er facinerande dyr. Har hatt vår i 2 mnd, og det er gøy å sjå korleis han stadig får meir personlegdom.

    Kjenner til problemet med å få ting ferdig, men den som ventar på noko godt......Såg uansett koselege ut hos deg:)

    Ha ei god natt.
    Klem:0)

    SvarSlett
  3. Dette er flaut for Kremmerhuset. Det skrives "Vogt Dem for katten" med g og stor D i Dem.

    SvarSlett
  4. Dette er flaut for Kremmerhuset. Det skrives "Vogt Dem for katten" med g og stor D i Dem.

    SvarSlett