tirsdag 17. november 2009

Car Möbel og 2 små tips


Som nevnt tidligere skal jeg pusse opp det nye rommet til Lillegutt! ..nei, jeg er ikke skikkelig igang ennå. Har rett og slett ikke tid! Inspirasjon før man skal pusse opp er viktig, og hos Car Möbel fant jeg mye fint og mange fine bilder!










Hva skjedde med mat-inleggene og middagstipsene som jeg lovde..? Fy FY! må prøve å skjerpe meg. Problemet har vært at jeg er matlei og lite oppfinnsom på kjøkkenet for tiden! Idag har vi hatt babylunsj hjemme hos meg. Det ble enkel servering av nybakt brød og diverse pålegg.

2 små tips kommer her:
Møllerens 123 fiberbrød,
tilsett masse korn og nøtter i deigen
Nam nam og du liker skikkelig grovbrød

Heinz mango-curry dressing
på en skive med kyllingfilet og litt salat



Koselig at DU kom på besøk!

2 kommentarer:

  1. nå har jeg snust gjennom bloggen din. Morsomt å lese om 4 åringen din. Har en på 5 og en på 3 selv. hærlig alder. Man har det ikke kjedelig nei :o).

    Trolldeig var en luur idè. Så lenge siden og det er jo morsomt...!!

    Jeg følger deg videre jeg :o)

    SvarSlett
  2. Ja, det var veldig fine bilder! Tror jeg likte bilde nummer 2 best. Men det kommer kanskje an på hvor stor lillegutt er:)
    Lykke til videre med gutterommet. Jeg følger med jeg!

    Klem fra meg

    SvarSlett