fredag 5. februar 2010

I dag...

...ligger jeg strak på sofaen! Den berømte omgangssyken kastet seg over meg igår.. og jeg eier ikke krefter i kroppen. Kan ikke si jeg har tid til å ligge her og ikke gjøre noenting, men hva annet kan man gjøre?! Mens jeg likevel ligger her kan jeg jo prøve å gjøre det beste utav det og kose meg med fine bilder og inspirasjon på nett. 


 Drømmer om varmere tider...

 

Alle bilder er fra chenillehome.dk

 

En del skolearbeid som kan gjøres på pc har jeg også fått gjort, men jeg skulle egentlig ha sittet og tegnet kjøkken og bad nå.. Krysser fingre og tær for at jeg snart blir frisk så jeg kommer i mål med prosjektet som skal presenteres om en uke! 

Håper du har en frisk dag!

8 kommentarer:

  1. Omgangssyke er kanskje det kjedeligste og trasigste som fins, så jeg håper du kommer deg i form igjen raskt. Flotte bilder til inspirasjon. Ønsker deg lykke til med ferdigstilling av prosjekt og god bedring! Klem!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Helt grusomt med omgangssyke, håper den går fort over uten at hele huset blir smittet. Ha en så god helg som du kan! Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Huff og huff, håper du blir fort frisk. Naboen har den også håååper vi går klar!
    Krakken kan kjøpes http://www.bondeofsweden.se.
    Det var utrolig kjekt å lese om Luringen og Lille Bøllefrø i inlegget under.. jaja om handymannen og da.
    Gdo bedring.
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  4. Jo takk, skjønner hvordan du har det. Jeg er DRITTlei alt som har med omgangssjuka å gjøre for å si det sånn.

    Håper du blir fort frisk igjen. Sender masse god bedringsvibber din vei.

    klem

    SvarSlett
  5. Huff, god bedring til deg!! fant deg via forever love, søøøøøt blogg du har!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Nyydelige inspirasjonsbilder!
    God bedring! Håper du er på opp!:))

    Marte

    SvarSlett