fredag 2. juli 2010

God helg!

En liten snartur innom for å ønske deg en fin fredag!

Takk svigermor, for de nydelige rosene!

Her begynner ting å ta form utenfor :) Vi er ferdig med å fylle inntil grunnmuren og i skrivende stund holder Mr.Handyman på å bygge natursteinsmur for første gang, mens guttene og jeg sitter inne og ser barnetv og spiser is :) Idag er det skikkelig varmt og jeg har skrudd sammen møbler ute i bikini :) Endelig sommertempratuerer, men nå regner det!


Igår var vi på sommerfest i barnehagen, og jeg rakk så vidt å knipse et bilde av barnehender som tømte nonstop skålen i en fei :) Det var en litt anderledes og fin fest. Helt siden i fjor høst har de hatt et prosjekt gående i barnehagen; Barna har lært om at ikke alle barn i verden har det like bra og de har fokusert mye på det om å være takknemlig og ikke bare kreve å "få og få"! De har øvd inn mange fine sanger om dette, som de igår fremførte for oss, og pølser, vaffler og tegninger ble solgt til inntekt til et lite fadderbarn :) En veldig fin ting å gjøre syns jeg! *Klapp på skulderen til "barnehagetantene"* (ja jeg vet at dere ikke er tanter ;)


Håper du får en strålende fin fredagskveld!
Skal prøve å få vist noen bilder av barnerom med nye møbler i løpet av helgen :)


1 kommentar:

  1. Hørtes ut som et kjekt tiltak i barnehagen :)
    Du har en utrolig flott blogg, jeg har kost meg godt her inne.
    Finværet har omsider funnet veien til trøndelag også:))

    SvarSlett