fredag 23. juli 2010

Godt opplært 5-åring!

I går hadde guttene mine og jeg en aldri så liten kosedag mens pappsn var på jobb. Luringen fyller 5 år om knappe 3 uker, så vi tok oss en liten runde rundt for å finne pynt og diverse til barneselskapet - Tema: Verdensrommet! I utgangspunktet skulle vi bare på tur med Bybanen, men den har jo endestopp på Nesttun og der er det mange fine butikker :) Siden jeg også snart har bursdag, gikk vi innom New Home...


I hyllene der fant vi mye jeg kan ønske meg! Til og med Luringen fant noe han ville ha; Skåler og eggeglass fra Bruka!! "Jeg ønsker meg disse til bursdagen" sa han  ..og sånt kan en mor like :)  

2 kommentarer:

  1. Smiler her jeg sitter, en kreativ sønn med sans for estetiske detaljer :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Mimmi-Leone

    SvarSlett
  2. Deilig butikk! Jeg var der også idag.

    SvarSlett