torsdag 22. juli 2010

Jordgubbar..

..det er snop for meg! Og snop som er sunt er jo bra når man er på "avrusning" etter en en sukkerfull sommerferie. Jeg har bestemt meg for å kutte kraftig på sukkerinntaket..og den første dagen uten snop er jeg sikker på jeg hadde noe man kan kalle milde abstinenser!! Lykkelig ble jeg da jeg fant ut at jorbær roet abstinensene :)


Igår hadde vi jo besøk her..og da serverte jeg jordbær til dessert! Etter å ha fulgt en oppskrift fra Trines mektige matblogg, var ikke jorbærene like sunn lenger...men veldig gode!! :) Jorbær med Lime-sukker burde du også prøve!! Ta turen inn til Trine og la deg inspirere du også!!

2 kommentarer:

  1. God kveld:)

    Ja jordbær er helt fantastisk deilig det:):)
    Noe man ikke blir lei heller:)
    Har en konkurranse hos meg hvis du vil bli med:)
    Ønsker deg en strålende flott kveld.
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. Så koselig det så ut da:) Her bugner det over med jorbær for tiden her også. Blir ikke like sunt når man har det over vaniljeisen da men....
    Skal ta turen inn og titte på oppskriftene:)

    SvarSlett