onsdag 11. august 2010

Hipp Hurra


Endelig er dagen her, som Joakim har ventet på i 364 dager ;) 
Bursdagsbarnet glemte helt at han er et B-menneske, og sto opp før fuglene idag! 
"Det er jo natt ennå" sa han da vi spiste frokost! 


  
Tradisjonen tro, fikk han han muffins med lys på til frokost og selvsagt åpne noen gaver. Egentlig ønsket han seg en kanin til bursdagen, men etter en tur i dyrebutikken ville han heller ha en kampfisk!  At mor spilte veeeldig begeistret for fisken da vi var i butikken hadde vel ikke noe med det å gjøre!? :) Kanskje han kan få kanin neste sommer dersom ønsket er like stort da..


Som jeg nevte med et helt klageinnlegg igår, er jeg ikke frisk om dagen, så "kaken" som han fikk med i barnehagen ble ikke så veldig avansert; Muffins med smørkrem og 5-tall som jeg laget av smeltet kokesjokolade. Heldigvis syns han de var gøye, til tross for at han hadde lagt inn ønske om 3 kaker: 5-tall kake, Elias-båten kake og borg kake som jeg har laget til han ved tidligere bursdagsfeiringer.. Snakk om å legge listen høyere og høyere ;)

Gratulerer med dagen, gutten min!!
og gratulerer med dagen til Pappa også :)

2 kommentarer:

  1. Hipp hurra for store fine gutten din! :)
    Synes muffinsene var knallfine, og det synes nok alle i barnehagen også. Så smart å lage tall med kokesjokolade. Fine og ikke minst godt. Synes ofte kjøpt pynt ikke smaker noe særlig!
    GOD bedring til deg, håper formen blir fort bra!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gutten din!!

    Da har vi gutter med samme bursdag og samme alder;-)) Flott dag!!

    Klem....

    SvarSlett