torsdag 12. august 2010

Vasker bort..

..sykdommen! Jeg begynner endelig å føle meg bedre, og idag klarer jeg å gjøre noe også :) ..og det er mye å gjøre!! Jeg er en av de heldige damene som har giftet seg med en mann som ser rot og som faktisk vasker klær av og til ..når han er tom for sokker i skuffen sin.. Så huset har ikke forfalt helt mens jeg har lagt og sett på. Men han ser mest overfladisk rot og ikke det som skjer inni skuffer, skap og skittentøyskurver (!)det må jo være litt orden der også! :) Ok, jeg skjønner at det kan være litt vanskelig for en mann å sortere skittentøy i 5 forskjellige skittenstøyskurver, men han kan jo få lov å prøve å legge guttene sine klær i riktig hylle i skapet!?


Idag koser jeg meg med vasking og bretting av klær :) Det er egentlig litt godt å kjenne hvordan man etter sykdom setter pris på å få gjøre ting som til vanlig er så kjedelig.. Og med bokser fra Kremmerhuset på vaskerommet (ja, jeg vet at de ikke er noen nyhet:) blir det jo enda litt kjekkere! Senger skal byttes på og huset skal vaskes..alle streptokokker som kan finne på å prøve seg på halsen min igjen skal vaskes ut!!

Men når Mr.Handyman kommer hjem er det ikke sikkert han engang ser at håndklærene i skapet har tellekant og at det står nye urter på kjøkkenbenken..Han kommer sikkert til å irritere seg over at jeg ikke har satt fatet mitt i oppvaskemaskinen, eller for posene i gangen med forskjellige nyinnkjøp som blir stående litt for lenge pga jeg ikke vet hvor jeg skal plassere det. Jeg kan jo ikke fylle opp og rote i skapene heller... ;)

Ha en fin dag!
her skinner solen
 

2 kommentarer:

  1. Perfekt.
    Har en venninne som ønsker seg bokser til hvitt og farget tøy til bursdag. Også husket jeg ikke hvor jeg kunne få tak i det. Takk for tips.
    Fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  2. Godt du er bedre - når man vasker er man vel stort sett litt bedre? Det er deilig å få gjort noe når man har ligget strak ut noen dager.

    Flotte bilder av bursdagsgutt og feiring under også!!
    Klem!

    SvarSlett