søndag 9. januar 2011

Inne-søndag

Idag har det vært skikkelig ruskevær i Bergen. Snøen som lå så fint igår, har blitt forvandlet til klink-is, og det er farlig å ferdes utenfor huset. Vi har stort sett holdt oss innendørs, og fått ryddet litt i krinkler og kroker - og loft!! Der er det MYE rot!! Akkurat nå har jeg bare en liten pause fra sortering av bla. julepynt, klær og leker. En del kan kastes, noe går til Fretex - og en god del ting skal få plasseres fint opp igjen og sikkert lagres for evig tid...Enkelte ting etter guttene er det litt for mange gode minner ved, og jeg klarer ikke å kvitte meg med de ;)



Denne månden utfordrer NIB til å vise frem barnerom, og da passer det jo fint at jeg akkurat er ferdig med å legge nytt gulv på rommet til Luringen. Håper bare jeg får godt lys en dag så jeg får tatt noen fine bilder!

Imorgen er det tilbake til skolebenken, og den travle hverdag starter for alvor hos meg! 
Fjerde og siste semester - det er nå det gjelder!!



Et lite tips til dere andre bergensere: På Sletten holer Fysak åpen hall for barn fra 0-10 år kl.12-15, og der er sykler og en stor oppblåsbar hoppepute. Ellers holder de også åpent for store barn og ungdom, og de har stor skatehall, pc'er og klatrevegg! Salg av diverse i kafè, ellers er tilbudet gratis!!  Vi var der idag, og jeg er imponert over tilbudet for barn og spesielt ung ungdom!

2 kommentarer:

  1. JA for et vær vi har vært "veslignet" med i dag..
    Takk for tips og god uke til deg:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Skal si du produserer innlegg på løpende bånd for tiden!! Moro!!
    Du får ja lykke til med studiestart og travle hverdager igjen.
    Sviblene dine tok seg godt ut i vårlige Mano-kopper - de tar seg godt ut i kopper generelt.

    Klem!!

    SvarSlett