lørdag 3. september 2011

Snaart ferdig!!

 Jeg sitter og tegner..døgnet rundt!! Jeg er en av de som jobber best under tidspress, og det kan du trygt si at jeg har nå!! Innlevering av eksamensmappen finner sted 15.september.. men bare for å forsikre meg om at jeg skal få dårlig tid, drar jeg til Praha neste lørdag, og kommer hjem dagen før innlevering ;) Svigermor er så snill at hun tar oss med for å feire 60 årsdagen sin, og det kan jeg selvfølgelig ikke takke nei til!! :D Så da sitter jeg her da..med ca 30 perspektiv tegninger som skal fargelegges + en god del andre ting som skal være ferdig før vi reiser.


Så, kjære lesere; Jeg håper dere besøker meg igjen når jeg er ferdig med eksamen :) 
Frem til da blir det stille her på bloggen!!



Høsten er definitivt kommet til Bergen!
Nyt de koselige høstkveldene!
..hos meg betyr det levende lys, pledd,
kakao, interiørmagasiner og 71grader nord :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar