onsdag 12. oktober 2011

+ 17.5 kvadrat

Igår fikk vi nøklene fra leieboerne våre, og 17.5 kvadrat til garderobe og vaskerom ble mitt :) I tillegg får vi et ekstra bad, og et trapperom hvor jeg håper på å få plass til en liten tv-krok med saccosekker til guttaboys. Trappen ned til kjelleren viser seg å bli litt mer komplisert enn som så å få til.. men det skal ordne seg på et vis!


Det nye vaskerommet mitt er egentlig et kjøkken som vi lagde i utleieleiligheten da vi kjøpte huset for 4år siden. Skulle jeg bygget vaskerommet "fra grunn av", ville jeg nok valgt en annen løsning, men dette kommer til å fungere fint også! Mye skap-plass og benk hvor jeg kan stå og brette klær - det skal bli slutt på hauger med rene klær i stuen ;) Og med et garderoberom (personal-inngang;) på 12 kvadrat skal det bli orden i ytterklær og sko også.. *Glede*

Jeg er hjemme med en syk gutt idag også!
♥ Vi koser oss med boller og Lion King ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar