tirsdag 25. oktober 2011

Middagstips

Eyvind Hellstrøm inspirerer meg med sine fantastiske kokkekunster. I forrige program av 'Hellstrøm rydder opp' lagde han en blomkålsuppe som så fantastisk god ut, og jeg måtte bare prøve- med min egen lille vri! Suppen falt i smak hos Mr.Handyman, som forøvrig mener at suppe IKKE kan regnes som middag! Lille Bøllefrø derimot, han bare åpnet munnen og lot maten falle ut igjen... manerer er en fin ting.. hehe..


Jeg syns denne suppen var veldig mektig, men med litt mindre garnityr, og "vanlige" reker - så kan en liten porsjon smake godt som forrett.

Hva skal du ha til middag!? 
Jeg trenger tips ;)

5 kommentarer:

  1. Nam, det så nydelig ut!

    Middag har jeg ikke tenkt på enda, men har veldig lyst på ovnsbakt laks f.eks.

    Ha en fin dag.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  2. Dette så godt ut, og min mann elsker suppe. Dette må jeg prøve en dag.
    "Hva skal vi ha til middag?" er et evig dilemma.
    Pastasalat er enkelt og godt, og sunt. :-)

    SvarSlett
  3. Nam, det både hørtes og så veldig godt ut!!
    Tror vi må prøve den en dag ja;)
    Takk for oppskrift ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Det hørte jo nam ut. Perfekt som foreningsmat tenker jeg:-) Takk for tipset.

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for tips - dette skal jeg prøve i dag. Min mann er heller ikke overbegeistret for suppe, men jeg håper han blir fornøyd :-)

    SvarSlett