torsdag 22. desember 2011

Årets julekort

I år var jeg for en gangs skyld tidlig ute med å lage julekortene (i photoshop). Men det er ofte sånn at når man har god tid, ja så duller man og blir sent ute likevel.. Og slik ble det desverre med noen julekort i år. Når 80(!) julekort skal sendes ut er det lett for at det er noen som blir liggenede litt lenger enn de skulle..


Men nå tror jeg de fleste av venner og famile har fått julekortet vårt i posten..og om det ikke har kommet frem ennå, så kommer det sikkert ikke før jul.. Den bunken som mr.Handyman fikk ansvar for ble postet igår! Han har nemlig hatt tankene sine helt andre steder enn hva gjelder juleforberedelser! I forrige innlegg nevnte jeg at han hadde spennende tider på jobben. Den dagen var han på et 3 timer langt jobbintervju - og det resulterte i ny stilling innen samme bedrift. Fra nyttår går vi dermed inn en en ny tid med skrekkblandet fryd ;) Jeg er superstolt over han!!♥   (Er du nysgjerrig på hvor han har blitt daglig leder kan du sjekke ut snikreklamen min her ;)

Håper du får en fin fin 2 dager før dagen dag ;) 
Jeg er riimelig stresset - men jeg koser meg likevel!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny stilling til din mann!!
    Det blir nok spennende;)

    Og så herlig julekort, skjønne gutter dere har ♥
    Men 80!!! julekort, hjelpes, det var mange, hehe;)
    Jeg var og litt treg i år, så tipper det blir noen romjulskort, men er jo kos det og;)

    Ha fine juledager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny stilling til mannen din! Det kan jeg tenke meg var en fin førjulsgave :-) god jul til dere alle!

    SvarSlett