fredag 27. januar 2012

Oppussing og barnebursdag...

Lille Bøllefrø og jeg nyter en rolig morgen, med hver vår pc i fanget, hehe :) Bokstavtrening på FisherPrice sin Laugh Top(!) er lærerikt og gøy....men vi har egentlig alt annet enn god tid!! Imorgen er nemlig dagen som Lille Bøllefrø har sett frem til i laaang tid - 3års dagen! Muffins til å ha med i barnehagen står klar på kjøkkenet - men det er vel det eneste som er klart også....


Blant venner og familie er jeg vel egentlig kjent for å legge mye tid i disse barnebesøkene...og kaker, pynt og bursdagsbarnets klær skal helst matche eller ha et tema ;) Helgens feiring blir desverre litt mer av det enkle slaget, da huset vårt som kjent er under oppussing.. Gulvlegging og innredning stjeler av min kakebaketid. Jeg syns det er kjipt!! -men samtidig vet jeg at Lille Bøllefrø blir fornøyd så lenge han har noe søtt å tilby vennene som kommer på besøk ;)  

Festens tema: Barnevennlig og fargerik fingermat og pinnemat! 
..så får vi se hvor mye jeg får tidtil å lage..

Fiin fredag til deg!

2 kommentarer:

  1. Hei Eva-Linn.
    Høres ut som en herlig morgen :)
    Bursdagsbarnet blir sikkert storfornøyd uansett :) God helg-klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gratulerer med 3-årsdagen på forskudd til Lille store Bøllefrø!!
    Dagen blir nok super! Håper vi får se noen bilder: )

    Kos dere! KLEM!

    SvarSlett