tirsdag 6. mars 2012

Sykkeldronningen :)

Med fare for at noen skal tro at jeg ikke har mer å blogge om.. poster jeg idag et innlegg med bilder av treningsklær ;) Etter et innfall jeg fikk igår, om at jeg skal bli den nye sykkeldronningen, tok jeg turen på Coop Obs hypermarked for å kjøpe hjelm.. Og da passet det jo meg midt i blinken at de også hadde salg på en mengde treningsklær, samt -30% på alt fra Pierre Robert. En superlett Adidas vindjakke til 199,- er ikke å forakte, ei heller sportsundertøy og ulltube til ørene, ullsokker og ullundertøy til neeesten halv pris! Så; løp og kjøp...Nå er hvertfall jeg klar for å gå en sporty vår i møte ;)  .. og nei, jeg er ikke sponset av Obs'n, bare glad for et godt tilbud og det kan jo hende noen blir glad for tipset :)


..Nevnte jeg at jeg skulle bli den nye sykkeldronningen!? Haha... I helt nye klær følte jeg meg ganske stilig da jeg la ut på årets første sykkeltur igår...helt til jeg møtte den første motbakken! Følte meg ikke så veldig stilig da lenger nei ;) Men jeg fullførte turen, og har faktisk syklet samme runde idag også *klapp på skulderen min* Nå er det neste på ønskelisten et myykt sykkelsete, for til tross for en godt polstret bakende: det er VONDT å sette seg ned på et sykkelsete på dag nr.2!!

Og hvis du fremdeles tror at jeg er tom for ting å blogge om, så tar du feil!! Jeg klarer nesten ikke å vente med å vise hvor langt vi har kommet i tilbygget. Vi har nemlig leid inn litt hjelp, så der er vi så godt som ferdig faktisk! ...må bare rydde vekk litt verktøy før jeg skal ta bilder!

Ha en sporty dag :)

2 kommentarer:

  1. Ja, nå blir du fiiin:)
    Og sporty ♥

    Gleder meg til og se hva dere har gjort i huset:)

    SvarSlett
  2. Spennende og se tilbygget :)
    Flink du er som er blitt den nye sykkeldronningen! Fine treningsklær hjelper alltid på ;)
    Klem Anette

    SvarSlett