lørdag 14. april 2012

I'M BACK -og her er det mye nytt :)

Og det beste med å være bortreist i 3 uker.. 


 ..er å komme hjem igjen :) 

Det var godt spesielt godt å komme hjem igjen til mann og barn, men det var jo utrolig kjekt å komme hjem til NYTT GULV i hele huset + ny benkeplate og fliser på kjøkken! Jeg kommer nok til å lage noen før/etter innlegg..men jeg måtte bare knipse et par bilder mens jeg holdt på å lage fredags-tacoen igår - SÅÅ mye triveligere å lage mat på min nye kjøkkenbenk :)



En liten sniktitt får du her - så kommer det mer om farger, materialer og fremgamgsmåten for hvordan vi på en relativt billig måte, utførte "extreme makeover" av det mørke og triste kjøkkenet vi hadde..!

Nå har Lille Bøllefrø våknet fra luren sin,
så nå skal vi ut og nyte det deilige vårværet igjen :)

Ha en strålende fin lørdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Å, det så fint ut! Ble veldig nysgjerrig på benkeplata deres jeg. Den så veldig stilig ut!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å komme hjem til så masse fint!!!!

    God helg fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt og komme hjem:)
    Og enda kjekkere når det har blitt gjort så mye:)
    Kjempefint på kjøkkenet!!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett