tirsdag 24. april 2012

Ut med TVen...

..og inn med lesestoff!  

Som i de aller fleste hus her i landet, var tv'en også hos oss et slags midtpunkt i stuen. Jeg innrømmer gjerne at jeg syns det er utrolig godt å slenge seg ned forran tv når kvelden kommer... men jeg syns den krevde for mye tid! Det ble veldig ofte slik at tv sto på i bakgrunnen mens vi gjorde andre ting, og ungene ville helst ha Disney channel på mens de lekte... Det ble rett og slett for mye!



Så i helgen flyttet den ut, og ble erstattet av vitrineskapet og en lesekrok (som må males før den kan blogges). Det er en fryd at den svarte firkanten..og ikke minst de svære høytalerene til mannen, er ute av stuen!! ..men du må ikke tro at vi har tenkt å klare oss uten tv.. 2 nye tv-stuer på plass, men vi ser mindre på tv nå enn vi gjorde før helgen.. det kan jo ha noe med at vi ikke har signal ;) Jeg savner det ikke foreløpig... men det spørs ikveld når Greys Anatomy begynner. Det er godt jeg har Tv2Sumo :)

Ha en fin fin dag videre!

Nå skal jeg kjøre bak bussen som skolegutten min skal ta alene for første gang.. spennende! :) 


5 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Flotte vitrineskap.
    Tøft gjort å flytte tv'n vekk fra stua. Den tar for mye tid. Men det gjør jammen data'n også. Det er ofte vi ikke ser på tv, men da sitter vi som regel med nesa i en i-pad, eller i en data. Uff...av og til skulle jeg ønske vi kunne late som om vi var på hytta, uten internett og uten strøm. Det er vel bare vi som må flytte fokus over på andre ting?!
    Lykke til med skolebussen!! KLEM!

    SvarSlett
  2. Fantastisk!
    Har mange ganger irritert meg over den svarte boksen som preger stua.
    Egentlig veldig lite koselig.
    Elsker oppbevaringsmulighetene av ved'en

    SvarSlett
  3. Så deilig og få monsteret ut:)
    Skulle gjerne tenkt meg en TV stue jeg og gitt - er veldig lei av at den alltid surrer og går i bakgrunnen...

    Flotte bilder ♥

    Tipper det var stas for lillegutt og ta bussen hjem i dag:)

    SvarSlett
  4. så flott! kjenner til det med tv som bakgrunsstøy! veldig irriterende, men her hadde jeg aldri fått lov til å kaste bort tv`n.. :-(
    La også merke til vedoppbevaringen i hylla der, genialt og fint!

    Legger meg til så jeg finner deg igjen..
    Vibeke i skråningen

    SvarSlett