mandag 25. juni 2012

Velkommen inn..

...i den nye hallen vår!



Hallen er ennå ikke helt ferdig, men en liten sniktitt kan du få.  På bildene styrer jeg unna hullet i veggen og alt verktøyet som faktsik står rett ved siden av stolen ;) Hallen er lys og stilren, med en grå 'woodstone'-flis på gulv, og er vegger malt med Lady Pure colour i fargene eggehvitt og grå harmoni. Stol, bord og pute - alt fra HAY, og takpendelen skrev jeg om igår ;) Garderobesystem må vi få orden på, og her mangler dekor som vil gjøre huset mer personlig. Plutselig er huset vårt ca.80 kvadrat større, og det merkes på flere måter:
  • Jeg har ALTFOR LITE pynteting
  • Det er lettere å holde huset ryddig, 
  • MEN det tar mye lenger til å vaske!
Nå skal jeg fortsette på evighetsprosjektet: 
skru sammen IKEA-oppbevaringssystem til arbeidsrommet!

Ønsker deg en finfin dag!

5 kommentarer:

  1. Å så utrolig lyst og herlig.. LOVE it!
    fin fin ukestart til deg og dine
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  2. Kjempe flott hall!
    Lys og luftig, og lekker.
    Ha en flott tirsdag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig, lyst og flott. Elsker den fine Hay stolen :)
    Kan jeg spørre hvordan gulv dere har, og hvor dere har kjøpt det? elsker gulvet!!!!

    klem Mari

    SvarSlett
  4. Oi, så pent, ryddig og lyst du har det :o) Det er rent en fryd å se det! Skandinavian light :o)
    Tusen takk for at du deler - og ha en fantastisk fin helg - nå ble jeg inspirert og tror jeg må rydde litt..... ;o)

    SvarSlett
  5. Vakkert! Elsker stilen.

    God sommer :)

    Lise

    SvarSlett