tirsdag 21. august 2012

En liten tilståelse...og et løfte!

Er det lov for en nyutdannet interiørdesigner å si at man er seriøst lei av oppussing og rydding... innredning, pynting og opphenging av bilder/lamper etc!? Det er ihvertfall jeg! Missforstå meg rett; jeg koser meg veldig med å lage det fint rundt meg.. men når man har holdt på å pusse opp hjemmet i åresvis, og man ikke kan løpe og kjøpe alt man egentlig ville hatt med en gang, da blir det litt frustrende når man ser det ønskelige resultatet i hodet så lenge at man nesten er lei av møblene før man er ferdig..!


Men litt etter litt nærmer vi oss et resultat vi kan være fornøyd med, og nå er hvertfall entreen så og si ferdig. Og siden jeg har bursdag denne uken kan jeg jo håpe på å få noen av de pynteting og knagger jeg ønsker meg ;) Flisene på gulvet her har jeg fått endel spørsmål om. De heter Metalwood og er kjøpt hos Tenk Design i Drotningsvik. På bildet kan du skimte en dør til venstre for garderobeskapet..inn der finner du arbeidsrommet mitt. Det står alt fullstendig på hodet!! Det er ikke bare bare å organisere og rydde på plass hobbysaker, viktige og mindre viktige papirer, bilder og alt mulig som vi tidligere har plassert litt her og litt der pga plassmangel... Hvis jeg lover deg at jeg skal vise bilder derfra innen 2uker, så føler jeg meg kanskje presset til å gjøre ferdig jobben ;) Så da sier vi det sånn:  

Jeg lover at du skal få se bilder av arbeidsrommet innen 2 uker!
Ønsk meg lykke til ;)

2 kommentarer:

  1. Så lys og deilig entre! Arbeidsrom er et evig holde vedlike prosjekt, hvor kommer alle tingene fra ?

    Fin dag til deg :)

    SvarSlett
  2. Så lyst og flott!
    Det tar på å pusse opp. Selv pusset vi opp i 7 år i det forrige huset.
    Så begynte vi å bygge hus. Det er alltid nok å gjøre for å si det mildt :-)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett