mandag 8. oktober 2012

Instagram

Jeg er litt treg, men nå er jeg også å finne på Instagram - LilleMinStil.
Ikke så veldig aktiv ennå, men det kommer nok..har en tendens til å bli litt hekta på enkelte ting ;)


Her om dagen skulle jeg egentlig bare se hva jeg hadde av mat i en skuff på kjøkkenet..men det endte med at alle matskuffer ble tømt og vasket. Og for å få litt system i sakene, måtte jeg kvitte meg med en del korn og mel-rester - noe som resulterte i at frysen ble fylt opp av hjemmebakt brød! Spør du meg, så finnes det ikke bedre lunsj enn hjemmebakt brød med masse korn og godt pålegg.

..apropos rydde i matskuffer - jeg må bare gi deg et tips :) Har nok sagt det et par ganger før, men aner du hvor smart det er å ta en opprydning i skuffer, kjøl og frys innimellom!? Jeg finner frem notatblokken, skriver ned alt jeg finner, for så å sette sammen en plan over middager laget av ingredienser jeg allerede har! Økonimisk og miljøvennlig :)

Idag står stekt fisk på menyen!

Ha en fin fin dag!





4 kommentarer:

  1. Hihi veit du at det var nett det eg sa til mamma idag,rydd og bruk det du har i frysen for å kaste mat er ikkje bra,nei besta er å bruke det ein har og meir økonomisk er det og:)
    Du er flink som har rydda og vaska:)
    No la eg meg til følger hos deg på instagram,det er så kjekkt med instagram:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Herlig med ryddige og rene skuffer/skap. Og ikke minst planlagte middager :) Mindre stress og tid til andre ting.
    Da skal jeg følge deg på instagram, håper du finner meg også :)

    Klem, Lise

    SvarSlett
  3. Deilig med litt kjøkkenskap rydding:))
    Utrolig hva man kan finne, hihi...

    De skivene så DEILIGE ut altså ♥

    SvarSlett
  4. Lurt ja.. takk for påminnelse! tenker det blir rundstykker og knekkebrød i stekeovnen i morgen!
    Ble sulten jeg nå..
    Jeg legger deg til på instagram, iskraningen er jeg..
    Smil til deg

    SvarSlett