lørdag 10. november 2012

En sjiraff!?

Det krever litt tid å blogge om interiør fra sitt eget hus.. Ihvertfall hvis man vil at det skal være helt ryddig på bildene ;) Mannen min spøker (håper jeg) om at han skal starte en egen blogg: "behind the scenes" ..får satse på at han ikke gjør det, for dette huset er overhodet ikke bloggbart til en hver tid! ..men uansett da, poenget var: at det blir litt sånn at ofte jeg tar masse bilder fra samme rom når det er ryddig og lyset er riktig..og da blir det et par blogginnlegg fra akkurat det rommet, så jeg fortsetter i Tv-stuen jeg..


Det første bildet er tatt fra trappen opp til tv-loftet. Gjett hvem som er favoritt kokken min da ;) 


I tv-stuen har jeg nemlig satt frem en artig liten sak som jeg kjøpte da jeg leide en leilighet for aller første gang...en gang for altfor mange år siden! Denne skapningen har vekslet mellom å stå plassert på hedersplassen i stuen og innerst i boden, og den har flere ganger vært på vei til Fretex.. Jeg har blitt mobbet av kompiser for dens litt spesielle(!) form - elsket og hatet, men jeg er utrolig glad for at han aldri ble levert på Fretex ;) Jeg vet ikke helt hva han er for noe, men jeg sier sjiraff, designet av Louise Hederström og kjøpt på Ikea!! Har du sett en sånn før!? :)

Ha en fin fin lørdag





2 kommentarer:

  1. Oi, bra sjiraffen ikke ble sendt på fretex, den er jo elegant og fin! Og passer kjempegodt inn på hyllen der.
    Ser kjempefint ut :)
    klem RE

    SvarSlett
  2. hehe, en behind the sceene-blogg fra mennene i denne bloggeverden hadde ikke vært bra, hehe:)) Tror de fleste har det temmelig i uorden hvis man zoomer litt ut:))

    Den er knallfin den sjiraffen, som jeg syns ser ut som en dinosaur, hehe:)
    Rart med det der, innerst i boden til tider, og hedersplassen i stuen senere, det er slik det er, og jammen godt man har lagringsplass:))

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett