torsdag 29. november 2012

Forberedelser

1.desember er like rundt hjørnet, og det er tid for å begynne så smått å pynte til jul, eller ihvertfall til advent! Jeg tenker alltid at jeg bare skal pynte litt i begynnelsen av desember, og så litt mer når julen er enda nærmere...men det blir ofte slik, at når julepynten først har komt ned fra loftet...så er det vanskelig å la den bli liggende i kartongene. Mannen river seg i håret og sier det er for tidlig...men sannheten er at det kan ta ukesvis før han legger merke til nye pynteting i huset, og da satser jeg på at det tar litt tid før han oppdager at huset er fullstendig julepyntet også ;)


Idag prøver jeg å finne ut hva jeg skal bruke fra de fem kartongene med juelpynt i forskjellige farger og stiler! Har alltid en liten krangel med meg selv når det gjelder hvilken stil jeg skal kjøre i julen + at jeg har en 7åring som mener at julepynt være rød!! Selv er jeg ikke så glad i rødt, men jeg er glad i tradisjoner og jeg kjenner jo at jeg syns rød julepynt er koselig...julen var jo alltid rød før i tiden..!! Vi får se hva det blir til! Guttene skal hvertfall få lov å pynte rommene sine med de fargene de selv ønsker, så kan jeg heller få lov å ta den endelige avgjørelsen ellers i huset :)

Hvordan pynter du!?
Legg gjerne igjen link til et av dine juleinnlegg!


Imorgen kveld trekker jeg en vinner! 
Vil du være med på trekning?



1 kommentar:

  1. Her var en blogg jeg ikke har oppdaget før! Kjempeflott blogg og kjempeflott hus, akkurat min stil :)

    SvarSlett