mandag 17. desember 2012

17.des ADVENTSLUNSJ

Vi har tent det tredje adventslyset, og det er nøyaktig en uke igjen til jul. Jeg kjenner stresset begynner så smått å snike seg innpå meg. Begynte tidlig og kjøpte de fleste julegavene allerede i september, men så stoppet det helt opp..og nå sitter jeg her og prøver å skaffe meg oversikt over hva som gjenstår å gjøre før jul.. Listen er visst ganske lang, i allefall om man tar med alle jeg har tenkt å treffe/besøke før jul. Det er vel bare å hive seg rundt!


Dagens bilde er fra ett av helgens måltider her hjemme. 
Det blir en del god mat i disse juletider, med julebord og julebesøk, 
julekaker og julesnop som ofte er lett tilgjengelig!
Ikke lett å styre unna!

Lykke til med siste innspurt av ting som skal gjøres før jul.

Husk å kose deg litt også!

1 kommentar:

  1. Kos deg med litt stress, det hører liksom til og det beste er jo at det blir jul uansett:-)

    Klem og gode ønsker fra Annfrid

    SvarSlett