onsdag 2. januar 2013

2013

Godt nyttår kjære lesere!
Tusen takk for følget i år 2012 

Bloggen har fått hvile siden før jul, 
og kamera har faktisk ikke hatt det så travelt heller i julen.
Vi har bare kost oss med venner, familie og altfor mye god mat!



Jeg starter det nye bloggåret med et "dagen-derpå-bilde" av nyttårsbordet,
fikk desverre ikke tatt bilder av det pyntede bordet i dagslys
(på Instagram; LilleMinstil finner du et par bilder)

Hvis jeg får tid skal jeg prøve å lage et tilbakeblikk-innlegg ikveld, 
før jeg tar fatt på et nytt bloggår, med nye prosjekter og oppussing her hjemme!







1 kommentar:

  1. Titter innom for å ønske deg et riktig godt nytt år,gleder meg til å følge deg i dette året med dine flotte bilder og fine inspirasjon:)

    Klem fra Lillian

    SvarSlett