onsdag 4. september 2013

PANG!

...og så var hverdagen tilbake! Vi utvidet sommerferien litt og kom tilbake fra Kypros i forrige uke, men er allerde godt igang hektiske morgener og travle ettermiddager igjen!

Jeg har hatt den beste sommeren på lenge!! Opplevd mye fint sammen med familien og venner. Kongeparkentur med en venninne og barna våre, 2 uker på sjøen med de beste guttene og 2 uker i syden med de samme guttene + noen venner... bare for å nevne noe! Jeg drømmer meg tilbake med disse bildene fra syden, og tviholder så hardt jeg kan på sommeren!


På hjemmefronten har det stått stille urovekkende lenge, og jeg kjenner det begynner å gnage litt på samvittigheten at soverommet fortsatt står med synlig stenderverk..! SKJERPINGS!!

Men først må vi feire 30årsdagen min med fullt hus og fest på lørdag ;) ...og så får vi se om vi ikke starter på oppussingen den kommende uken! ..det hadde jo vært litt gøy om jeg kunne komme med noen nye interiørbilder snart da...

JEG ER PLUTSELIG TILBAKE  ;) 

1 kommentar:

  1. Åh, var det bra på Kypros? Vi skal dit i påska - gleder meg!

    SvarSlett