mandag 16. februar 2015

ABOUT THE CHAIR....

.... SOM "ALLE" HAR!

Altså; About a chair fra HAY




Jeg husker godt da jeg kjøpte min første, bare et par uker etter den kom inn til Hayshop i Oslo. Mannen min og jeg sto på utsiden av butikken og ble enige om at vi skulle inn og finne en stol jeg kunne ha på kontoret. En stol som skulle være god òg skille seg litt ut. Vi gikk inn, og innerst i butikken sto den og ropte på oss. Det tok ca.10 sekunder før vi var skjønt enige om at dette var stolen! Ikke var det 6-8 ukers leveringstid heller..vi fikk med oss stolen hjem til Bergen samme dag :) Det tok heller ikke lang tid før jeg oppgraderte kontorstolen til en polstret utgave og etterhvert kjøpte 6 nye til spisestuen, og nå også barstolene til kjøkkenøyen...

Idag er ikke stolen like spesiell lenger. Man ser den overalt. I skobutikker, frisører og i svært mange hjem. Nesten litt kjedlig at den har blitt så "vanlig". Men jeg kan jo forstå det. Jeg elsker de, og de passer jo inn over alt.. Til og med ved salongbordet glir den rett inn ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar